Friday, August 28, 2009

Update on Shipment - 104

Yehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh both parcels from shipment 104 dah cleared custom today, alhamdullilah:))

Pstttttttttttttttttttttttt Kakd, belasah sipar Kakd tu yaa bawak jalan dari July 11th sampai ke Msia Aug 27th, phewwwwwww

Love,
Nek

7 comments:

adieza said...

yahooo...!!
ladybird keychain sudah sampaii!!

Nek Rock said...

hahahaah ezaaaaaaaaa oitttttttt, lalalallalaa

ni ladybird ngan sipar kakd tah ler bawak jalan ke mana siap ada spekkkkkkk kakd lagi dalam tu..ishhh mesti dorang bersantai ke maldives ke..ahahahha

Anonymous said...

yee haaaaaa....boleh beraya serba oren!!
Alhamdulillah.....

Kakd

hmylieen said...

tak sangka smpi jugak akhirnya tulah lanun2 kat somalia tu dia pun paham sumer barang kotak tu nak wat raya kekekekekeke

Nek Rock said...

yooooooo kakd dear,

hahahahah semfat gakkkkkkkkkkkkk yaa serba olennnnnnnn raya ni, phewwww alhamdullilah samfai gak kotak2 tu

yoooooooo lieen, hahahaha kotak2 kena kidnap kot..pastu sipar kakd dah bawak sema kotak tu lari dari tahanan..hahahaa

Anonymous said...

alhamdulillah sampai gak nek ;)

wehuuuuuuuuu...!!

-sumijeli-

Nek Rock said...

yooooooo sumiiiiiiii dear muahhh,

yehhhhhhhhhh alhamdullilah samfai gak:)