Saturday, November 7, 2009

Cendawan Tekukur from Malaysia

Yooo Aida, cendawan terkukur dah dalam periok:))

Psstt Kak Sal, cendawan kak tadi saya dah pos yaa, hehehe sorry lah saya makan dulu, lalalala

Cendawan terkukur dari Malaysia, daun kunyit dari Oklahoma bertemu di Arizona, yehhhhhhhhhhhhh, bahagiaaaaaaaaaa Nek arini:))

5 comments:

Mutiara said...

Sdap nampak. nanti sampai saya buat jugak lerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nek Rock said...

alamak kak dah ada..ehhehehe

haaa kak daun kunyit mai dari umah kak saya lebur jer..hahahaha

dap kakkkkkkkkk nak nuntut kena fulut kuning ngan ayam golek dulu..hahahaa

Kak Ezza@makcik Blogger said...

orang amerika pulak dapat makan cendawan tekukur ya,,,orang klang meleleh air liur ni

Camii said...

ayooooo nekkk , cami teliuqqqq nihh.

Nek Rock said...

ofocotttttttttt yooo ezza dear,

erksss owg msia terlior lak..adehhh, pat pi cari kat pasar tani, kalau tada pi lah cari batang getang mati tu..ada ler cendawan ni tumbuh kot..hehehehe

cakkkkkkkkkkkk cami, haaa pat lap air lior nitik2 tu nek namfak..phewwww