Wednesday, December 9, 2009

Dinner Time!


Jemput makan semua cucu2 Nek:))

10 comments:

Camii said...

Yuhuu, banyak masak kari ayam tu mcm nak buat kenuri aje..Pakcik makan ker kari ayam fedassss :P

Meowwww !

nazarita said...

sodapnyooooo.......yummy yummy yummy

Nek Rock said...

- yoooo cami meow cakkkk:))

haaa geram nek masak sket nanti sok nek tak leh nak ulang, pakcik dah belasah berketoi2..pheww

kari ayam or daging pakcik makan cuma kari ikan jer dia tak pandang..yehhh leh aa nek makan sowang, hahaha

yooo eyta dear,

nek dah nyang ni, jari ngan otak dah lembab fulak, lalalala

nazarita said...

yo la nek...sojuk lak tu... kalu dah kenyang dpt bantal n tarik lak comforter....fuhhhhh..nyaman belayar sampai esok pagi....

hmylieen said...

nekkkkkkkkkkk mintak skitttttttt adehhhh dah terliur beno kat opis niiiiiiiiii....

Nek Rock said...

- cakkkkkkk eyta

phewwwww longlai dah mata nek ni..hahahaha tunggu masa jer:))

- ofocotttttttt lieen tadi nek dah makan utk lieen 3 suap tafi nek nya 30 suap..hahahha

shAiNe.aLi said...

nek,naaaaaaaaaaaaakkk!
xbaik biaq cucu kempunan.kari kat india ni lain,byk sgt rempah.cucu feninggggg

Nek Rock said...

yooooooooooo shaine dear salam,

haa meh meh nek simfan utk shaine seketoi yaa:))

oppss shaine masih kat india ya, hehehe tak per mkn manyak remfah katanya bagus utk kesihatan

take care dear and thanks for dropping by, muahhh

adeQ said...

uikss kari ayam...makanan pebret tuh..eh apsal kari mayak minyak..eeee mok nanti...

Nek Rock said...

oittt deq pasal ketafi lambat mai..heheheh

kari tu manyak minyak kasi lawa masa tumis, pastu dah siap cedok buang ler sket:))